
Hoe langer een console op de markt is hoe beter games worden. Ontwikkelaars weten natuurlijk steeds meer uit een console te halen (bijvoorbeeld op het gebied van graphics) maar er komt natuurlijk altijd een moment dat de console op zijn max zit. Volgens Shigeru Miyamoto zal er met de komst van aankomende releases niet meer kracht uit de Wii worden gehaald. Vooral de aankomende New Super Mario Bros gaat de processor van de Wii tot het maximale laten presteren. Vooral de vier speler optie en de mogelijkheid om vanuit meerdere camera hoeken te kijken zou de processor tot de max drijven. Eerder liet Nintendo al weten dat men bezig is met nieuwe hardware voor het moment dat ontwikkelaars niet meer uit de Wii kunnen halen. Hoe lang zou de Wii het dan nog volhouden?
![[Review] to a T – Niet in perfecte vorm (op de Switch 2)](https://dailynintendo.nl/wp-content/uploads/2026/06/to-a-T-238x178.jpg)



