Vandaag kunnen we je melden dat er een nieuwe game in ontwikkeling is voor zowel de Wii als DS. Het betreft hier de game Despicable Me. . Despicable Me is gebaseerd op de gelijknamige film en gaat over aparte wezens die een superheld van zichzelf willen maken. Veel is er nog niet bekend over de game behalve dat D3Publisher de game zal uitbrengen. Wel hebben we de eerste trailer van de gelijknamige film voor je en die ziet er eigenlijk best grappig uit!
Aanmelden
Welkom! Log in op je account
Je wachtwoord vergeten? hulp krijgen
Account aanmaken
Privacy
Account aanmaken
Welkom! registreer voor een account
Er zal een wachtwoord naar je gemaild worden
Privacy
Wachtwoord herstel
Vind je wachtwoord terug
Er zal een wachtwoord naar je gemaild worden




