Ontwikkelaar Square-Enix heeft aangekondigd dat Dragon Quest Monsters Battle Road naar de Wii komt. Voorheen was de game alleen speelbaar in de arcadehallen. In de game kunnen spelers vechten tegen andere monsters in een groot colloseum. Nu zal de Wii dus ook een eigen versie krijgen. Maximaal vier spelers kunnen de arena betreden om te vechten tegen de monsters in de Wii versie. Ook keert het kaartensysteem dat de arcade versie heeft terug. Je kunt in de game namelijk kaarten inscannen met je DSi. Een releasedatum voor de game is nog niet bekend. Tevens is het nog niet zeker of de game ook in Europa uit gaat komen maar we houden jullie op de hoogte rondom deze aankomende Wii titel!
Aanmelden
Welkom! Log in op je account
Je wachtwoord vergeten? hulp krijgen
Account aanmaken
Privacy
Account aanmaken
Welkom! registreer voor een account
Er zal een wachtwoord naar je gemaild worden
Privacy
Wachtwoord herstel
Vind je wachtwoord terug
Er zal een wachtwoord naar je gemaild worden




