
Resident Evil 4 kreeg op de Wii een remake en deze deed het alles behalve slecht. Ook Resident Evil 0 en 1 kregen een remake maar de laatste twee verschenen helaas niet buiten Japan. Nu gaan er ook geruchten rond over een remake van Resident Evil 2 voor de Wii! De co-producer van Resident Evil 5 heeft namelijk laten weten dat hij in de toekomst zeer interessante aankondigingen heeft voor zowel Resident Evil 2 als Wii fans. Wij zijn erg benieuwd en hopen dat wanneer dit deel komt, deze ook naar Europa zal komen!
![[Release Radar] Deze games verschijnen er in week 26](https://dailynintendo.nl/wp-content/uploads/2026/02/Release-Radar-Switch-2-2.0-238x178.webp)



