De Nintendo Gamecube wordt toch wel gezien als de minst succesvolle console van Nintendo. Ondanks dat er verschillende goede titels op de console zijn uitgekomen, bleek een groot succes uit. De console moest het dan ook afleggen tegen de concurrenten in die tijd: de PS2 en de Xbox. Om ook een uitblijvend succes van de 3DS te voorkomen heeft Nintendo besloten de prijs van de handheld per 12 augustus behoorlijk naar beneden te brengen. Nintendo gaat de 3DS verkopen voor minder dan de kostprijs. Echter door het succes van de Wii kan het bedrijf een gok nemen aldus Iwata. Volgens Iwata hadden uitgevers en retailers al langer kritiek op de prijs van de 3DS, maar Nintendo dacht het apparaat voor 250 euro te kunnen verkopen.
Account aanmaken
Welkom! registreer voor een account
Er zal een wachtwoord naar je gemaild worden
Wachtwoord herstel
Vind je wachtwoord terug
Er zal een wachtwoord naar je gemaild worden





test
test
Wat is er te testen?
we testen momenteel dingen om SPAM reacties te voorkomen!
je zal de 3ds maar op 11 augustus kopen en hem niet verbinden met internet….
ooeeehhii