
Nintendo werkt momenteel aan twee mario games: Super Mario Galaxy 2 en New Super Mario Bros. Er gaan momenteel echter geruchten dat Nintendo daarnaast aan nog een andere Mario titel voor de Wii werkt! De geruchten komen van harles Martinet af, de stem van Mario in New Super Mario Bros voor de Wii. Op de website Twitter liet hij namelijk weten voor nog een andere Mariog game te hebben gewerkt! Helaas is het nog niet bekend om watvoor Mario game het dan zou gaan. Wellicht een nieuwe Paper Mario of een nieuwe Mario Party? Voorlopig zijn het allemaal alleen nog maar vermoedens maar we houden jullie zeker op de hoogte! Waar denken jullie zelf aan?




