
In de jaren negentig verscheen op de Nintendo 64 de James Bond game Golden Eye die gebaseerd was op de gelijknamige film. De game is nog steeds een van de beste Nintendo 64 spellen aller tijden. De volgende Bond game lijkt echter ook weer met deze film te maken te hebben. Dit blijkt uit een CV van een Eurocom medewerker, waarin ook toekomstige projecten staan. De game ontwikkelaar Eurocom was onder andere verantwoordelijk voor James Bond 007: NightFire. Uit de CV van de werknemer van Eurocom blijkt dat er een Wii titel op komst is genaamd Golden Eye. De game zou in 2010 uit moeten komen. Meer informatie is helaas nog niet bekend maar we houden je zeker op de hoogte!
Eurocom Entertainment Software, Derby, United Kingdom
July 09 – Sept 09 Animator – GoldenEye 2010 (Wii)
Animator on Activision’s James Bond series for the Nintendo Wii
![[Release Radar] Deze games verschijnen er in week 26](https://dailynintendo.nl/wp-content/uploads/2026/02/Release-Radar-Switch-2-2.0-238x178.webp)



