Home X Archief Wii Nieuws Nieuwe screenshots The Darkside Chronicles laten mooie graphics zien

Nieuwe screenshots The Darkside Chronicles laten mooie graphics zien

Nieuwe screenshots The Darkside Chronicles laten mooie graphics zien

Gelukkig verschijnen er de laatste tijd steeds meer titels die laten zien dat de Wii en mooie graphics wel degelijk samen kunnen. Na onder andere The Conduit en Dead Space lijkt ook de nieuwe Resident Evil The Darkside Chronicles er wat van te kunnen. Bekijk zelf onderstaande screenshots maar eens. In Europa zal de game vanaf 27 november verkrijgbaar zijn. Ook deze game is een on-rail shooter. Dit deel richt zich met name op de gebeurtenissen uit Resident Evil 2 en Code Veronica.