Monster Hunter Tri voor de Wii stond op de planning voor begin 2010 maar door vertraging zal de game eind deze maand in de winkels liggen. Nintendo zelf zal de game in Europa uitgeven. Nintendo ziet de game dan ook als een zeer belangrijke Wii titels van 2010. Niet zo gek want de recensies vanuit Amerika zijn allemaal lovend. Monster Hunter 3 zou eerst exclusief voor de Playstation 3 uitkomen maar Capcom bedacht zich en maakte er een exclusieve Wii titel van. In dit deel kun je nu ook op onderwater monsters jagen. Veel wapens zijn dan ook onder water te gebruiken. De game zal verder ook online speelbaar zijn en moet qua graphics erg indrukwekkend gaan worden. Wij kijken alvast erg uit naar deze game! Bekijk nieuwe beelden hieronder.




