Star Fox maakte zijn intrede tijdens het Super Nintendo tijdperk. Daarna kreeg iedere nieuwe Nintendo console een eigen Star Fox game maar op de Wii is deze tot nu toe uitgebleven. Of er ooit een Star Fox game voor de Wii komt is nog niet zeker maar Nintendo heeft wel aangegeven Star Fox graag op de Wii te zien. In een interview met Shigeru Miyamoto werd dit bekend. Miyamoto liet verder niet weten of er ook daadwerkelijk een Star Fox game voor de Wii in de maak is. Wellicht dat de aankomende E3 ons hier meer duidelijkheid in gaat geven? Wij zouden in ieder geval ook graag een Star Fox game op de Wii zien verschijnen in de toekomst! Hoe denk jij over een Star Fox game op de Wii?
Aanmelden
Welkom! Log in op je account
Je wachtwoord vergeten? hulp krijgen
Account aanmaken
Privacy
Account aanmaken
Welkom! registreer voor een account
Er zal een wachtwoord naar je gemaild worden
Privacy
Wachtwoord herstel
Vind je wachtwoord terug
Er zal een wachtwoord naar je gemaild worden




