Home X Archief Wii Nieuws Resident Evil : The Darkside Chronicles in beweging

Resident Evil : The Darkside Chronicles in beweging

Resident Evil : The Darkside Chronicles in beweging

Resident Evil:The Darkside Chronicles staat de laatste tijd volop in de media. Vandaag hebben we nieuwe bewegende beelden van de game en deze kun je hieronder bekijken! In Europa zal de game vanaf 27 november verkrijgbaar zijn. Ook deze game is een on-rail shooter. Dit deel richt zich met name op de gebeurtenissen uit Resident Evil 2 en Code Veronica. In een interview heeft de producer van de game, Masachika Kawata, gezegd dat de graphics van de game zijn favoriete feature zijn. De game moet er dan ook erg goed uit gaan zien. Volgens Kawata zouden de graphics in de buurt komen van graphics die we op de Xbox 360 en PS3 zien. Met de game wil men dan ook alles uit de Wii gaan halen.