
Factor 5 was bezig met een Wii titel. De nadruk ligt hier op het woordje was omdat Factor 5 failliet is en niet meer bestaat. Factor 5 zou echter wel de Lair engine werkende hebben gekregen op de Nintendo Wii. Lair was een PS3 game van de ontwikkelaar. Men heeft ook een tech-demo gemaakt van de beelden die men op het schem wist te toveren, en wel op de Wii! Of het echt de tech-demo van Factor 5 is dat is nog niet zeker maar als dit wel zo is hebben ze toch een knappe prestatie verricht!




![[Review] to a T – Niet in perfecte vorm (op de Switch 2)](https://dailynintendo.nl/wp-content/uploads/2026/06/to-a-T-238x178.jpg)