
The Conduit 2 werd onlangs aangekondigd. Nu is echter bekend geworden dat de game een andere naam krijgt. Overigens geen schokkende naamswijziging want de game zal als titel Conduit krijgen. Daarnaast denkt ontwikkelaar High Voltage Software er over om deel 2 MotionPlus ondersteuning te geven. Dit is overigens nog niet zeker maar men is er wel naar aan het kijken. Het zal in ieder geval geen verplichting worden deze te gebruiken. Nog dit jaar moet Conduit in de winkels komen te liggen. Deel 1 stond al bekend om de prachtige graphics en wij zijn dan ook erg benieuwd naar hoe deel 2 er uit komt te zien. SEGA zal, net als het eerste deel, de game gaan uitgeven. We houden jullie op de hoogte rondom deze game.




