Eji Aonuma heeft vandaag in een interview met Edge laten weten dat The Legend of Zelda A Link to the Past 2 een constante framerate per seconde (FPS) zal hebben. Om precies te zijn zal het spel constant op 60FPS draaien. Ter vergelijking zei Aonuma dit:
Origineel:
“The game runs at 60FPS, while all the 3D games up till now have run at 30fps. The faster the framerate, the more stable the 3D effect, so 60FPS is a big deal.”
Vertaald:
“Het spel draait ongeveer 60 FPS, dat terwijl alle 3D-games tot nu toe op 30 FPS draaide. Hoe sneller de framerate, hoe stabieler het 3D effect zal zijn. 60 FPS is een serieus grote hoeveelheid.”
Naast dit heeft hij ook gezegd dat de 3D functie niet verplicht is aangezien niet iedereen dat fijn vindt.
Origineel:
“Well, there are players who don’t like 3D and always keep it switched off,” he continued, “so there’s nothing in the game that absolutely requires 3D, like puzzles that can’t be solved without it.”
Vertaald:
“Er zijn spelers die het 3D effect niet fijn vinden en het effect altijd uit laten staan. Bij The Legend of Zelda: A Link to the Past 2 zal er geen enkele situatie voorkomen waarbij het 3D-effect echt een must is, er zullen bijvoorbeeld geen puzzels in het spel zitten waar je het 3D-effect bij nodig hebt.”
Oh lijkt me zo vet, can’t wait 😀
Cool 🙂
Kom maar snel met deze game, ben erg nieuwsgierig.
Kan ook niet wachten hoor!