Home X Archief Wii Nieuws Capcom brengt high-end engine naar Wii!

Capcom brengt high-end engine naar Wii!

Capcom brengt high-end engine naar Wii!

Dehigh-end engine van Capcom heeft zijn vruchten al afgeworpen in spellen als Lost Planet en Resident Evil 5. Nu is bekend geworden dat ontwikkelaar Capcom deze engine ook naar de Wii zal brengen! Dit kan niet alleen zorgen voor indrukwekkende graphics op de Wii in de toekomst, maar wellicht ook voor een aantal multi-platform-titels  die naar de Wii komen. De index Nikkei kondigde eerder al het nieuwe DSi-model aan en kwam nu ook met  het nieuws dat Capcom met haar high-end MW Framework engine naar de Wii kom. Wij zijn benieuwd waartoe dit in de toekomst zal gaan leiden! We houden je op de hoogte rondom dit interessante nieuws.