Home X Archief Wii Nieuws Collector’s Edition van Resident Evil: The Darkside Chronicles op komst!

Collector’s Edition van Resident Evil: The Darkside Chronicles op komst!

Collector's Edition van Resident Evil: The Darkside Chronicles op komst!

Momenteel alleen nog voor Japan aangekondigd maar wellicht dat ‘ie hier ook nog uitkomt. Een speciale Collector’s Edition van de aankomende WIi game Resident Evil: The Darkside Chronicles is namelijk op komst. Deze nieuwe Resident Evil wordt net als The Umbrella Chronicles een on-rail shooter. Dit deel zal zich echter vooral richten op de gebeurtenissen uit Resident Evil 2 en Code Veronica. De speciale editie komt in Japan begin januari uit. Omgerekend krijg je voor zo’n 55 euro dan het volgende:

 

– Resident Evil: The Darkside Chronicles game
– De soundtrack ‘Darkside Symphony’
– Een DVD die ‘Darkside Flashback’ heet, met daarin o.a. video’s en trailers
– Het boek ‘Darkside Report’ met daarin info over de speelwereld