
Op de Japanse website van Fire Emblem is een nieuw deel van de strategische serie voor de Nintendo DS aangekondigd. Nou ja, helemaal nieuw is het niet; het is een remake van Fire Emblem 3: Mystery of the Emblem, dat in 1994 uitkwam voor de Super Nintendo. Bekijk hier een trailer van de remake!




