Home X Archief Wii Nieuws Reggie spreekt over de E3

Reggie spreekt over de E3

Reggie spreekt over de E3

Wanneer komen we nu weer een aantal grote titels van Nintendo? Een vraag die vele Nintendo fans met een Wii stellen. Nintendo heeft al laten weten dat hardcore gamers zich echt geen zorgen hoeven te maken en dat er echt nieuwe titels zullen komen. Onlangs deed Reggie Fils-Aime enkele uitspraken over de aankomende E3. Zo liet hij weten dat ze dan de releasedatum van de nieuwe Zelda voor de DS bekend maken. Maar ook vertelde hij dat gamers deze E3 erg leuk gaan vinden! Er zou voor de fanatieke gamers namelijk genoeg te vinden zijn! Dat lijkt dus heel wat te beloven. Wij zijn erg benieuwd en hopen dat Reggie het niet mooier maakt dan het gaat worden!