Home Nieuws Switch Nieuws Win een Mario muts + T-Shirt

[Prijsvraag] Win een Mario muts + T-Shirt

Hoe koud het buiten ook is, loop jij straks over straat met een prachtige Mario muts?

Nu het volop winter is kan een warme muts soms wel érg lekker zijn. Hoe mooi is het dat wij in samenwerking met Gameland Groningen een prachtige Mario-muts mogen verloten? Daarnaast krijg je er ook nog eens een Mario T-Shirt (XL) bij! Dit leuke prijzenpakket gaan we één keer verloten onder alle deelnemers.

Hoe doe je mee om kans te maken op dit fantastische prijzenpakket? Om kans te maken reageer je op dit bericht alsmede op nog een ander forum- danwel nieuwsbericht op Daily Nintendo. Wees er wel snel bij, meedoen kan tot en met 26 januari. Om te reageren heb je een account nodig op Daily Nintendo. Heb je deze nog niet? Maak ‘m hier (gratis) aan! Veel succes!

Redactionele crew alsmede moderators op de website van Daily Nintendo zijn uitgesloten van deelname. De winnaar wordt zo snel na de laatste dag van deelname bekend gemaakt. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De prijs wordt per post verstuurd. De winnaar dient zijn adres dan ook op te geven welke na het versturen van de prijs weer wordt verwijderd. Reacties waarin wordt aangegeven dat iemand specifiek niet meedoet met de prijsvraag worden niet meegeloot. Daily Nintendo erkent geen enkele aansprakelijkheid als gevolg van deze prijsvraag. 

19 REACTIES

      • @randy1 bedankt voor de uitleg.
        Zou fijn zijn geweest als wij (of ik) daarvan op de hoogte worden gesteld vóórdat ik respectievelijk 4 posts moest plaatsen (over 6 dagen verspreid) om vervolgens daarna pas de oorzaak van jullie te vernemen.

        Daarnaast is de datum van publicatie ook nog eens 3 maal gewijzigd wat in mijn geval de verwarring compleet maakte.
        => Is het een nieuwe prijsvraag? Ik denk het wel want mijn reactie kan ik niet terugvinden op de betreffende pagina én de publicatiedatum van de prijsvraag is recenter.

        Wellicht kunnen jullie dit in de toekomst meenemen? Maakt de wereld weer een stukje aangenamer voor een ieder. 😉

        • @dandanna
          Ik snap de verwarring! We kwamen er pas achter na jouw melding, na enig testen lijkt het er ook op dat t alleen bij jou is gebeurt, maar we houden het nu wel extra goed in de gaten!

          De publicatiedatum wordt soms aangepast om het bericht weer ‘bovenaan’ te zetten, in jou geval nu extra verwarrend inderdaad!