De Wii U game Devil’s Third zal volgende maand hier in de winkels komen te liggen. Previews die tot nu toe opdoken waren echter niet al te positief.
Het is vrij gebruikelijk dat een producer zijn/haar game zal verdedigen en dat deed ook Devil’s Third producer Tomonobu Itagaki. Uit previews die op het internet rondgaan blijkt dat Devil’s Third nog best de nodige problemen kent om een goede game te worden. De previews zijn dan ook niet al te positief. Devil’s Third producer Tomonobu Itagaki reageert hier nu op. Volgens hem zijn de previews met name slecht door gebrekkige skills van de previewers. Devil’s Third zou veel van je skills vragen en deze ontbreken volgens Itagaki bij veel previewers. Tomonobu Itagaki schreef op Facebook onderstaand bericht. Ga jij Devil’s Third, een shooter vol met actie en bloed, volgende maand in huis halen voor de Wii U?
Ik begreep wel al dat er wat fps problemen zijn, met 1 explosie (welk gewoon een 2D render is die altijd naar het beeldscherm wijst, gamecube/ps2 methodes enzo, niet heel speciaal dus) valt het al snel onder de 30fps, er mag dus wel iets aan de engine gesleuteld worden, want zoals de game eruit ziet, de wiiu zou dat met gemak een stabiele 60fps kunnen behouden als de engine goed functioneerd.
Draait geloof ik op unreal, dan heb je wel iets stoms gedaan als je zulke problemen treft eerlijk gezegd. Ik ben best benieuwd naar de game, maar ik zal er toch wat langer mee wachten.
Volgens mij draait de game standaard op 30 en helemaal nooit op 60fps 😛
Dat is sowieso al best erg, ze moeten beter kunnen met unreal 3. Ik vind dat echt een tegenvaller.
Oke, correctie, de basis engine is een zelfgemaakte, met externe tools van oa unreal.
En ik dacht dat ik alles gehoord had…
DEVIL’S THIRD dach dat het een free to play game was;<