Sinds kort zijn er een behoorlijk aantal mensen die de eShop niet meer in komen, ze krijgen een foutmelding na het inloggen. De officiële facebook-pagina ‘Nintendo 3DS Nederland’ geeft aan in een statusupdate dat dit probleem erkend is en men bezig is met de oplossing.
Hoi allemaal. We zijn ons ervan bewust dat sommigen momenteel problemen ondervinden met Nintendo eShop en het aanmaken van NNIDs. Ons team is druk aan ’t werk om de problemen op te lossen en het spijt ons zeer dat het nu zo lastig gaat. We houden jullie hier op de hoogte. Bedankt voor jullie geduld!
Ook hier op DailyNintendo houden we jullie op de hoogte!
Was gister al vriend beetje laat maar Jaah beter laat dan nooit toch?
De problemen met de eShop houden nu al twee dagen aan, vandaar dat het nu in het nieuwsoverzicht staat.
Nintendo heeft dit ook pas vannacht erkend en het is niet zo dat DN altijd online is en een laptop/computer bij de hand heeft. Lijkt mij tenminste logisch
Ik ben gisteren bezig geweest met de 3DSen van mij kleinkinderen, en exact hetzelfde probleem. Op een gegeven moment lukte het, maar vanmorgen ging het wederom erg stroef.
Jaaahoor kan ik mijn punten niet uitgeven!!
Had anders nooit geen probleem om erop te komen maar vanaf gisteren wel zowel wii u als mn 3ds
Damn it, ik heb een 3DS Zelda edition gekregen en wilde Mario 3D land downloaden met die aktie, gaat voorlopig ook niet lukken geloof ik.
als het goed is doet ie het weer 🙂
Er doet nog helemaal niets hier ,
Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe wat werkt ?
Mvg Jorn
Wat wil je precies weten Jorn? ik denk dat als het werkt, alles wel vanzelf spreekt. Vannacht is de eShop offline ivm werkzaamheden en morgen zou die het dan weer goed moeten doen. Als je vragen hebt kan je die altijd stellen hier op de chat, via een reactie of mailen naar info@dailynintendo.nl