Bayonetta was bijna op de 3DS verschenen. Helaas niet in een eigen game, maar wel in de Project X Zone 2 die sinds kort uit is.
Hideki Kamiya had het aanbod gekregen om Bayonetta in Project X Zone 2 toe te voegen, maar hij heeft geweigerd. Dit onthulde hij nadat hem werd gevraagd of Bayonetta in Project X Zone 3 zou kunnen komen. De reden dat hij heeft geweigerd was omdat hij zelf een game met Bayonetta en Dante wilt maken. Nu heeft hij er best spijt van dat hij geen ja heeft gezegd.
There was an offer, but I said no. Now I kinda regret that I said no. RT @KoriMaru
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) 19 februari 2016
I said no to the offer of PXZ cuz I want to make the game in which Bayo & Dante appear by myself. But thinking of fans, maybe I was wrong.
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) 19 februari 2016
had liever een het echte spel op de 3ds gezien
Maar dat heb jij met alle titels die niet voor de 3DS zijn, maar wel voor de Wii U zijn uitgekomen :p
Hopelijk denkt die vent nu 2X na voordat hij zijn muil opent.
Hoezo? Hij merkte dat fans toch graag bayo hadden gezien in pxz2 en krijgt nu spijt voor het weigeren waar hin waarschijnlijk ook wel over nagedacht heeft.
Dus van tevoren aan de fans vragen of zij haar graag in die game hadden willen zien was dus ook al te moeilijk voor hem?
Dus een ontwikkelaar moet maar standaard doen wat mensen willen? Volgens die logica waren Mario en Zelda al minimaal 10 jaar op de Playstation te spelen. Omdat hij nu bedenkt dat het misschien wel leuk zou zijn voor fans moet hij z’n muil houden lijkt mij een beetje overdreven, iedereen maakt fouten Kamiya dus ook.
Maar Bayo is toch wel op de 3DS, misschien niet haar eigen game, maar wel in Super Smash Bros.
Klopt maar ik doelde hier voornamelijk op native in een game tevens zou ze hier eerder in zijn verschenen dan Smash (release in Japan was 14 november)