Hoe zou Donkey Kong 64 er uitzien in Unreal Engine 4?
Met enige regelmaat verschijnen er video’s online van creatieve geesten die bekende spellen namaken tijdens het experimenteren met Unreal Engine 4. Nu is dit ook weer niet anders. Programmeur CryZENX is immers aan de slag gegaan om de Donkey Kong 64 in een nieuw jasje te steken. Donkey Kong gaat op zoek naar bananen in een prachtige Unreal Engine 4-remake.
In hetzelfde filmpje experimenteerd CryZenX ook met The Legend of Zelda: Ocarina of Time in Unreal Engine. Eerder verschenen er al The Legend of Zelda-remakes in Unreal Engine 4.
https://www.youtube.com/watch?v=xS4CiBjHiwE
Ik begrijp niet waarom mensen hier van onder de indruk zijn steeds.. Ik vind die unreal dingen er echt verschrikkelijk slecht uitzien.
Dat denk ik ook precies, mensen zuren over graphics en er wordt niet meer op de gameplay gelet, door de gameplay speel je een spel.
Nou, als Donkey Kong wat meer vacht had gehad, en dan ook echt een vacht effect dan had het er best redelijk tof uit gezien, nu is ie net wat out of place.
Vacht maakt me niet uit. De bewegingen van DK zien er vaag uit :’)
Animaties laat ik er even buiten, van de meeste unreal fan dingen ziet dat er niet uit. En de 8 richtings-movement limieten van een toetsenboord helpen daar ook niet bij.