De ontwikkelaar van Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon heeft steun betuigd aan het Nintendo-team dat heeft gewerkt aan Paper Mario: The Thousand-Year Door.
Herkenbare uitdagingen
Zoals jullie misschien weten, zal de remake van Paper Mario: The Thousand-Year Door speelbaar zijn op 30 frames per seconde (30FPS). Normaal gesproken worden veel games op de hogere 60 frames per seconde uitgebracht. Op de Nintendo Switch lopen ontwikkelaars echter steeds vaker tegen uitdagingen aan op het gebied van graphics, gameplay en allerlei andere factoren. Om die reden kiezen ontwikkelaars ervoor om voor 30FPS te gaan. Zo blijft de game goed draaien en hoeven ze vaak niet teveel in te leveren op grafisch gebied.
Bayonetta-ontwikkelaar, Abebe Tinari, zegt deze uitdagingen te herkennen tijdens de ontwikkeling van Bayonetta Origins. In een aantal tweets vertelt Abebe waar hij zelf tegenaan liep. Daarin steunt hij de keuze van het Nintendo-team om voor een lagere framerate te gaan. Overigens kan hij zelf ook niet wachten om de game op Nintendo Switch te gaan spelen.