Digital Foundry heeft weer een nieuwe technische analyse online gezet, en deze keer neemt het de Nintendo Switch 2 versie van Street Fighter 6 onder de loep. De video bespreekt een heleboel details, zoals de resolutie en frame rate. De video concludeert dat Capcom een zeer nette port heeft neergezet, waarbij DLSS gebruikt wordt om de beelden er goed uit te laten zien. De Frame Rate is daarnaast stabiel in de gevechten.
Andere punten uit de video:
- Street Fighter 6 Nintendo Switch 2 resolutie is eigenlijk een 960×540 resolutie in de dock, maar is 1080p door de DLSS
- Deze DLSS geeft de Switch 2 versie een verbeterde ‘overall sharpness and image stability’ , in sommige gevallen zelfs beter dan de Xbox Series S
- Texture Quality van de Switch 2 is superieur aan de Xbox Series S, met hogere resolutie texture maps
- Depth-of-field effect staat uit op de Switch 2
- Achtergrond NPC’s staan op ‘standard’ in tegenstelling tot de ‘opttional crowded’ setting op de PS5
- Schaduwen zijn wel een stuk slechter
- Physics-based particles zijn niet interactief op de console
- Screen space reflections staan uit tijdens typical fighting ground matchups
- Draagbate resolutie is 640×360, waarbij de DLSS het naar 720p brengt
- Framerate is een perfecte 60FPS tijdens gevechten
- World Tour draait op een unlockte 30-60FPS.
Hieronder kun je de gehele video bekijken. Benieuwd wat wij van de game vonden? Hier kun je onze review lezen.