Hyrule Warriors schijnt last te hebben van technische mankementen.
Hyrule Warriors, een Nintendo Wii U-titel die nog naar Europa moet komen maar onlangs al in Japan werd uitgebracht, lijkt laste te hebben van enkele technische mankementen. Zo schijnen sommige spelers last te hebben van framedrops en spellen die plotseling vastlopen. Zo zou het spel wel eens vastlopen tijdens de co-op, resultatenscherm en het titelscherm. De framedrops zouden voornamelijk optreden wanneer er bijvoorbeeld veel vijanden tegelijk worden aangevallen. Het is niet duidelijk hoeveel spelers veel last hebben van de mankementen.
Eerder heeft Koei Tecmo al laten weten dat men hard werkt aan een oplossing. Daarentegen heeft Koei Tecmo nog geen duidelijk uitspraken gedaan over wanneer er een mogelijke patch uit zal komen.
oee slecht :<
Ik had tot nu toe geen vastlopers, wel had ik een paar keer duidelijke lag gehad.
Maar zoals het artikel dat al zegt komt dit omdat er veel te veel vijanden tegelijk op het beeld getekend moeten worden, maar niet alleen vijanden spelen hierbij een rol. Ook de character die de speler gebruikt, de grond, de gebouwen, de bomen, eigenlijk alles wat in 3D op de huidige positie van de camera wordt getekend spelen hierbij een rol.
Ik kan in diepere details gaan, aangezien een limiet van triangles per camera bij elke hardware voorkomt.
Maar ik denk dat ik te technisch zal zijn voor de gemiddelde lezer/bezoeker/gamer. 😛
Gelukkig is hij nog niet in Europa uit zodat de patch er misschien al is tijdens de release.